Loading ...

Çfarë përfshin
garancia ime?

 

Është e rrallë, por ndonjëherë mund të ndodhi dhe ndonjë problem. Mësoni më shumë rreth asaj që përfshin garancia e produkteve Fly Flex.

GARANCI

Me qëllim lehtësimin e procedurave të garancive të ofruara nga prodhuesit e produkteve dhe për ti qëndruar sa më pranë nevojave të blerësve të dyshekëve FlyFlex, shoqëria jonë, ju paraqet më poshtë një përmbledhje të kushteve të ofruara për çdo dyshek.
Synimi ynë është që të orientoheni sa më saktë në lidhje me produktet që ofrohen pranë dyqanit tonë.
Shoqëria jonë ju siguron që, nëse gjykohet e nevojshme, produkti që ju keni blerë, do t’ju zëvendësohet vetëm në përputhje me këtë Garanci.
Duke u bazuar në ligjin Nr.9902, datë 17.4.2008 “PËR MBROJTJEN E KONSUMATORËVE”:
Tregtari është i detyruar të përllosojë deklaratën e garancisë dhe t’ia dorëzojë atë konsumatorit.
Deklarata e garancisë i jepet konsumatorit në gjuhën shqipe. Ajo duhet të jetë e shkruar në një gjuhë të qartë dhe të kuptueshme që përmban të dhëna n e nevojshme, si emërtimin e malllit ose të shërbimit, emrin dhe adresën e garantuesit, afatin dhe zonën e veprimit të garancisë.

Në përputhje me Kodin e Konsumatorit, të gjithë dyshekët FlyFlex janë të garantuar për 10 (dhjetë) vite nga marrja në dorëzim. Certifikata e garancisë, që tregon emrin e kompanisë
së shitjes, është e vetmja mënyrë për të kërkuar garancinë dhe të paraqitet gjithmonë në rast defekti/nevoje shërbimi. Në këmbim, një ekip teknik do të kontrollojë dhe të vërtetojë ekzistencën e natyrës së defektit nga një nga përfaqësuesit tanë. Nëse asnëjë defekt nuk zbulohet ose nuk i atribuohet defekteve të prodhimit të konfornitetit, nuk mund të ndërrohet ndrysheku.
Ju keni të drejtë ligjore sipas Rregullores së Kontratave të Konsumatorit 2013 për të ndryshuar mendje,për të anulluar kontratën dhe për të kthyer dyshekun, pa dhënë asnjë arsye, brenda një periudhe prej 14 ditësh pas dorëzimit të produktit (ve).

Në këtë rast ju jeni të detyruar të mbuloni koston e transportit e cila kushton:

a), 2000 All në Tiranë, Durrës dhe Kavajë;
b), 4000 All në qytetet e tjera të Shqipërisë.

GARANCIA NUK MBULON:

1. Dëme të shkaktuara nga mosndjekja e “Rregullores së përdorimit”.
2. Dëmtimi i produktit për shkak të “përdorimit jo normal”.
3. Dëmtimi i shkaktuar nga transportimi ose keqtrajtimi pas momentit të dorëzimit.
4. Pakënaqësia, në nivel subjektiv, me shërbimet dhe/ose veçoritë që mund të krijohen gjatë kohës së blerjes.
5. Porositë e bëra në përmasa të gabuara nga klientët.

Garancia nuk zbatohet:
a) për produktet që janë ruajtur apo vendosur në mënyrë të pasaktë;
b) për produktet që janë përdorur në mënyrë jo adekuate;
c) për produktet që janë ndryshuar;
d) për produktet që janë pastruar me produkte të papërshtatshme.

Garancia nuk zbatohet në raste përkeqësimi të shkaktuar nga agjentë të jashtëm si zjarri, uji ose avulli; shkurtimet ose gërvishtjet; dëmtimet të shkaktuara nga aksidentet; prania e mykut në produktin e blerë për më shumë se 5 (pesë) muaj.
Garancia nuk zbatohet nëse dysheku është i ndotur me lëngje organike ose lëngje që nuk duhet të përdoren për materialin e dyshekut.
Konsumatori duhet të komunikojë me shitësin për ekzistencën e defektit ose mungesën e konformitetit të dyshekut në momentin e zbulimit të tij.
Në rastet kur dysheku është i dëmtuar ose ka defekt,konsumatori sipas zgjedhjes së tij, mund të kërkojë shitësin për të riparuar produktin ose për ta zëvendësuar.
Garancia nuk mbulon dëmtimin e kryer me dashje te dysheku nga ana e blerësit.

RREGULLORE

– Për dyshekët që vijnë në formë ruli, pra të rrotulluar në vetvete në gjendje vakumi, konsumatori duhet të hapë paketimin dhe ta lërë të lirë për 48 orë që të marrë formën përfundimtare.
– Dysheku duhet të përdoret në një sipërfaqe të ngurtë të ajrosur, për të siguruar ventilim të mirë dhe pozicionimin e duhur horizontal.
– Këto sipërfaqe duhet të kenë dimensione jo më pak se ato të dyshekut.
– Dyshekët me sfungjer poliuretani si dhe ato me MEMORY, kanë nevojë për ventilim të mirë nga poshtë, për të lejuar që lagështia të zhduket dhe të parandalojë formimin e kondensimit. Për këtë arsye ne këshillojmë që të mos përdorni mbulesa të mbyllura.
– Këshillojmë mos të përdorni batanije elektrike pasi mund të dëmtojë përbërjen e dyshekut.
– Është e këshillueshme që të rrotulloni dyshekun të pakten çdo tre muaj për të ruajtur rehatinë dhe performancën.
– Është e këshillueshme që gjatë kohës që dhoma juaj e gjumit ajroset, dysheku të jetë pa mbulesë, në mënyrë që lagështia të zhduket, duke penguar kështu formimin e mikroorganizmave.
– Mos e ekspozoni dyshekun në mënyrë të drejtëpërdrejtë në rrezet e diellit dhe mos e lini atë afër ndonjë burimi nxehtësie.
– Dëmtimi i dyshekut duhet të njoftohet brenda dy muajve nga data kur është konstatuar, duke komunikuar menjëherë me agjentin e shitjes.
– Ne nuk bëjmë riparime në dyshekë të pistë, të lagur ose me njolla, në veçanti nga lëngjet organike.
– Për dyshekë me mbulesa të fiksuara: mos përdorni kurrë makineri me avull, kimikate dhe tretës për pastrim.
– Për të hequr njollat, fshini butësisht pëlhurën me një sfungjer të lagur, duke përdorur një sasi të vogël detergjenti neutral.
.

PËRDORIMI JONORMAL

– Mos e ktheni, rrotullisini ose lidhni dyshekun fort.
– Mos i lejoni fëmijët te hidhen mbi dyshek, pasi ato mund të dëmtojnë strukturën e brendshme dhe rrjetën bazë.
– Mos përdorni hekur apo tharëse flokësh për të tharë pëlhurën e dyshekut.
– Mos e vendosni dyshekun në mjedise të jashtme ose të lagështa.
– Në periudhën e parë të përdorimit, dysheku mund të ketë aromën e tij karakteristike. Kjo është e padëmshme dhe zhduket duke u shpërndarë me kalimin e kohës.
– Lotët, njollat për mbështjellje dhe çdo gjë që nuk ndikon në funksionalitetin e dyshekut është e kontestuese për kohën e dorëzimit.

Për këtë arsye ne ju këshillojmë që të kontrolloni me kujdes dyshekun, për të verifikuar menjëherë çdo problem apo defekt.

DYSHEKU ME MEMORY
Flyflex siguron garancinë e këtij dysheku prej 10 vjetësh. Materialet si Memory Foam mund të pësojnë një rënie për shkak të vendosjes së tyre. Një rënie prej 5% konsiderohet fiziologjike.
Ankesat nuk shihen të arsyeshme në rast të përdorimit të sustave që nuk janë të përshtatshme për dyshekun. Garancia mbulon problematikat që vijnë nga përdorimi normal i dyshekut dhe është e vlefshme për kostot e restaurimit dhe kostot e transportit.
Çdo riparim do të kryhet për sa kohë që dysheku është në kushte të përshtatshme higjienike dhe paketohem me kujdes. Çdo ankesë do të merret në konsideratë nëse shoqerohet me fletën e garancisë.
Për të lehtësuar përshtatjen e rregullt të mbushjes, është e këshillueshme që dysheku të kthehet një gjevatë lë para.

Keni pyetje? Pyesni një Specialist

Tel: 044501111

0
    0
    Shporta Juaj
    Shporta juaj është e zbrazur